Retourbeleid
Artikelen retourneren
Elke bestelling dat door Tandonline aan de klant wordt gestuurd hoort in een goede, complete en onbeschadigde staat aan te komen. Indien dit niet het geval is kan de bestelling aan Tandonline worden geretourneerd.
Als klant van Tandonline kunt u een door u gekocht artikel retourneren. Hieraan zijn een paar voorwaarden verbonden:
- Het artikel dat beschadigt bij u is aangekomen dient binnen 7 dagen worden geretourneerd.
- Het artikel dat u per vergissing heeft besteld dient binnen 14 dagen aan Tandonline te worden geretourneerd.
- De klant betaald zelf de retourkosten. De retour gestuurde artikelen dienen voldoende te worden gefrankeerd.
- Het artikel kan alleen worden retour gestuurd in, voor zover redelijkerwijs mogelijk, originele, onbeschadigde staat en in de originele fabrieksverpakking, of anders in verpakking die (andere) beschadigingen voorkomt.
- Het artikel dient hierbij compleet te zijn. Tandonline houdt zich niet verantwoordelijk voor het beschadigen en zoekraken van het retour gestuurde artikel of eventuele onderdelen.
- Sommige artikelen kunnen om hygiënische redenen niet retour worden gestuurd. Deze zijn: Tandpasta’s, mondgels, mondsprays en spoelmiddelen. Ook artikelen zoals tandenborstels en opzetborstels, indien zij geopend zijn, kunnen niet worden terug ontvangen door Tandonline.
- De klant dient de pakbon en een uitprint van de factuur en retour bon mee te sturen bij het artikel dat retour wordt gestuurd.
- Het artikel dient eerst retour worden gemeld via de retour button op tandonline.nl.
- Voor artikelen die nog onder de garantietermijn vallen, dient de klant zelf de retourkosten te betalen en er zorg voor te dragen dat deze goed zijn verpakt, zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Stuur een e-mail naar de klantenservice, [email protected].
1. Uw e-mail moet de volgende informatie bevatten: Uw persoonlijke gegevens, aankoopgegevens, productinformatie en de datum van verzending. U ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie.
2. Verpak het artikel, graag in de originele verpakking.
3. Voeg aan de verpakking de pakbon en factuur toe (print).
4. Verstuur de verpakking naar onderstaand adres:
Tandonline
t.a.v. klantenservice / retourzending
Kruisboog 27
3905TE, Veenendaal
Vraag bij uw postagentschap t.a.t. een verzendbevestiging met Track & Trace code. Hiermee kunt u uw verzending volgen en krijgt u bericht dat de retourzending goed is aangekomen. Wanneer u geen Track & Trace code aanvraagt, kan Tandonline u niet garanderen dat de retourzending, wel of niet in goede staat, is aangekomen.
Na de aankomst van uw retourzending bij Tandonline, ontvangt u een ontvangstbevestiging via e-mail. Zodra de retourzending is terugontvangen ontvangt u evt. het betaalde bedrag terug op uw rekening of wordt een nieuw exemplaar van uw bestelling naar u toe gezonden.
Wij streven ernaar de retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Houd u er echter rekening mee dat de verwerking hiervan tot 14 dagen in beslag kan nemen.
Indien u na 14 dagen nog geen bericht van Tandonline heeft ontvangen betreffende uw retourzending, neemt u dan contact op met onze klantenservice.